Slut på ork

Hej hej, jag är helt slut och orkar inte göra nått mer på dagarna än att ligga i soffan och byta kanal, såfort jag ska gå nånstans får ja host anfall, haah inte kul för fem öre!
som sagt tea blev behandlad med akupunktur igår så hon vilar idag med, och bella vilar också!
imorgon blir det nog ingen skola för min del, följer nog med mamma till vetrinärstationen medsiri(våran ena hund) på ultraljud så ska vi se om hon har några små valpisar i magen!
jag har lite ångest över att jag inte ska till skolan imorgon, men jag har verkligen ingen ork och jag känner inte för att smitta ner någon!
Sen har jag även fått kontakt med en tjej som red tea när hon var 6år så det är spännande och kul att få veta lite saker som man inte vet!
Nu sitter jag och väntar på att gulliga evelina ska dyka upp, ska gå och duscha nu!  ha det bra! seeeyaa!//
J.D

älskade du<3

Kommentarer
Postat av: evelina

FÖRLÅT ! hann inte komma..

eller jag var förbi en sväng nyss, men kändes för sent att komma in och störa när mamma och pappa oxå var med. imorron blir inte så himla mycket bättre heller.. ska försöka hinna rida pysen innan jag ska jobba med cassandra så jag dyker väl upp efter tio om du är vaken? :)



bra att du kan börja äta nu iaf, och jag hoppas att det blir bättre även fast dom inte hittade någonting. ÅH gud vad roligt att du fått kontakt med hon som red tea förut!! :) hihi

2008-08-24 @ 22:53:54
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0