tjoho

Hej bloggen, igår så fyllde min mamma år så jag hann inte skriva så mycket.
Jag gav henne i alla fall ett halvårs premunation på tidningen ridsport :)

Jag är så glad att jag har en sån fin storhäst!
För nån dag sen så red vi i ridhuset för jag skulle testa rida på hackamore. oj så fin hon var!
Gjorde galoppombyten i var fjärde och sen red vi på en ått volt över två bommar. Älskar henne så mycket!
ser fram emot träning på torsdag och sen helgen efter det ska vi hoppa tre 110 :)

Idag ska S bara få gå och lunka på i skogen hade jag tänkt, imorgon också, ska kanske lägga in lite mer galopp då men annars ska hon få ta det rätt lugnt.

Nu ska jag hjälpa mamma med att städa och sen duscha för vi ska få främmande som ska fira mamma!
Men ha en bra dag. puss och kram, seeeeeya!//
J.D


Finaste

Kommentarer
Postat av: linnea

vad var tjejen som gick med samantha på hippo?:)

2009-07-27 @ 16:05:13
Postat av: Anonym

var har du köpt det där schabraket?

svara gärna i ett inlägg:)

2009-07-27 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0