ni får svaren redan nu!

"Jag tycker tea är jättefin! du ska väl sälja henne? :( ja har varit jätteintresserad av henne ända sen första gånger ja såg henne! mycket bra jobb tycker jag att du har gjort med henne och ser verkligen jättefin ut! och tjock tycker jag absolut inte hon är! du som kommenterat kan gå in och kolla på min blogg, där är de tjocka hästar. då vet ni hur TJOCK hästar ser ut "
Ja hon är verkligen världens finaste, Vi ska sälja henne eftersom jag börjar bli förlång på henne och sen nu har vi köpt storhäst och då känner jag att jag vill satsa allt på det!

" jättefin blogg! :) Vad har du för storlek på stövlarna?
Typ fot höjd och bredd?:) har beställt mina men ingen aning om hur de sitter ;)"
Ja du jag har ingen aning vilket höjd och bredd det är, men jag har i alla fall köpt strl 39 även fast jag brukar ha 38, så dom är lite stora små i storleken, i alla fall runt vaden!

 "vad är det högsta du har hoppat med stor häst/ponny?
hur lång är du?
vad har du för mål i år med Samantha?"
Oj den frågan får man ofta nu måste jag tänka...
Bella hoppade jag 1,25 med på en inomhus träning men det var endast ett hinder.
Sen Tea har jag hoppat en bana med som låg på 120 och några hinder var 130.
Sist jag kollade så var jag 169 eller 170.
Mina mål med samantha iår är att vi ska lära känna varnadra och ha debuterat 120 skulle jag tro :)


Sista tävlingen, visst är hon galet söt?

" Vad jobbar dina föräldrar och låssaspappa med/som? :)"
Min mamma jobbar inom polisen och min styvpappa är egenföretagare.

 "Vars hittade ni det där ridregntäcket? :) Och vad kostade det? "
Ridregntäcket köpte jag på en tävling i sundsvall för nått år sen, märket är horsesaver och det kostade 500-600kr.


"Hur planerar du din framtid? :) "
Jag planerar en superkul juniortid med samantha sen kanske om ett tag skaffa nått yngre, Om ett år, då jag börjar gymnasiet, vill jag söka nått söderut som i skåne.
Sen kommer jag nog vilja bo kvar där nere efter det och satsa på ridsporten som vanligt.


"Hej! Varför säljer du inte din b-ponny?"
Ja du, vi tänkte sälja henne när jag slutade rida henne med det var inte nån som riktigt nappade på henne, så nu har vi bestämt att hon nog stannar här, eftersom hon är lite speciell och osäker i boxen så behöver hon ett tryggt hem och det har vi inte hittat än, men givetvis om någon skulle komma och vilja köpa henne och vi vet attt det är en bra familj så säljer vi henne.
sen har ju min lillebror börjar rida henne lite. Han tävlade henen förra sommaren i 40 och 50cm två nollor, så planerna är väll att han ska fortsätta rida henne :)



"måste ju bara komentera bilden när du skrittar in bella från hagen, om du nu vill vara en förbild så kankse de inte är någon höjdare att lägga ut en bild där du rider utan hjälm även om hon är världens snällaste. Bara en liten tanke....."
Ja jag förstod att jag skulle få en sån här kommentar, och jag tog risken då jag la ut bilden, och givetvis så förstår jag att det inte är bra för dom mindre som läser min blogg.
Och jag rekomnederar det inte alls, tyckte det var en rolig grej bara och sen så vill jag kunna publicera det jag känner för, jag vill kunna vara mig själv i bloggen och inte behöva hålla på en massa saker.
Men som sagt jag förstår dig och din tanke!
Och självklart vill jag vara en bra förebild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0