JAA!

Hej på er!
Vilken stressig dag det blev igår, och idag med!

Jag kan ju börja med att säga att tea gick igenom igår :) helt UA. Riktigt skönt, så idag ska hon bli provriden, ska bli jättespännande och se vilka det är! hihi lite nervöst!!!!!

Idag, om mindre än en timme så flyttar vi ut till umeåryttarförening, och står där över hela helgen kommer hem söndag kväll. jag tror jag kommer ha tillgång till dator där, men jag kommer inte kunna lägga in så många nya bilder.
Har packat allt, och jag börjar känna att jag blir lite mammig när jag ska packa teas saker, om hon blir såld så ska vi bara skicka med bett, men jag kan ju säga att det är mer än bara bett som är nerpackade, ni vet såna här saker som man tänker:
Men åh den här måste dom ju få med och den här och den här! haha :)

Men det blir nog bra!

Nu borde jag däremot springa ut till stallet och ta in hästarna, direkt när vi kommer till hippo ska tea få sig en dusch, för vill ni veta vad hon har gjort? jo
hon har stått och gnuggat sig(i regnet) mot sin röda lada som hon har i hagen, så min ponny är nog mer röd än skimmel just nu! hah :)

Nä nu MÅSTE jag springa, men vi hörs senare! puss och kram, seeeeya!//
J.D


Såg att bilderna från övik precis hade kommit, kolla så söt hon är!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sålde du din förra c-ponny Valetin Charity? :)

2009-07-22 @ 13:06:14
Postat av: Jennifer

Vad fina bilder :D

2009-07-22 @ 18:17:50
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka hemsidor vet du som fotar på tävlingarn?:D Tacksam för svar:D

2009-07-24 @ 16:12:22
Postat av: Annie

Pernillalarsson.se åker runt över hela västernorrlan, västerbotten och jämtland lite också skulle jag tro. Neråt i sverige är det BGA foto som gäller vad jag vet :)

2009-07-24 @ 17:35:46
URL: http://anniiejakobsson.blogg.se/
Postat av: Lydia Granström

Så fin ponny!:)

2009-07-28 @ 22:07:41
URL: http://lydiagranztrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0