Idag

HEj, idag kom hästarna ut lite senare eftersom vädret inte är det bästa, men dom har varit ute ett tag nu i alla fall.
Tea fick gå i sin lilla hage bakom stallet eftersom jag ville ha S i trähagen så hon kan gå under skulet om det börjar regna, hon hatar verkligen regnet så det är bra att hon får stå där!

idag ska jag in  till stan en sväng och sen måste jag verkligen städa i stallet, allt är bara överallt. inte hunnit få iordning allt sen vi kom hem från tävlingen!

Nu måste jag göra mig iordning så jag hinner, men vi hörs senare!
Puss och kram, seeeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska inte du vara med på hippo-tävlingarna med tea i helgen? :)

2009-07-21 @ 15:11:01
Postat av: Anonym

Ska inte du vara med på hippo-tävlingarna med tea i helgen? :)

2009-07-21 @ 15:11:03
Postat av: Anonym

Ska inte du vara med på Hippo-tävlingarna med Tea i helgen? :)

2009-07-21 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0