Dåligt planerat

Hej på er, jag måste ju skämmas lite då jag inte hunnit göra något av det jag sa att jag skulle göra igår på bloggen, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Igår hamnade jag på stan med min syster och vi drog omkring där ett bra tag och shoppade lite.
Sen gick vi hem till henne och tittade på tv, gick till ica och handlade lite godis och sen kom min snällaste morbror och hämtade mig!

Ska precis gå ut till stallet, kom nyss hem från att vi har hämtat transporten som vi ska låna i helgen eftersom vi inte köpt en egen än, men mamma hade tydligen hittat en snygg som vi funderar på att köpa :)

Idag ska jag rida S med det tredelade bettet på skogsängen, hoppas på att det inte är så mycket brems och mygg bara.

Tea ska nog få gå en sväng också!

Ska svara på alla era frågor imorgon! Men jag fick en nyss som jag bara måste svara på:

"Du skrev i ett tidigare inlägg att du skulle berätta något och du la in en bild på erat ärevarv som ledtråd, har jag missat det eller har du inte berättat det?"


Ja då har du nog missat det, det var meningen som en ledtråd på hur det hade gått i ö-vik med tea, vi kom ju på en tredjeplats :)

Nä nu ska jag ut och fixa i stallet och sen om några timmar åker jag in till stan och handlar en present åt lillebror som fyller år, och sen ska vi äta middag på TC inne i stan!

Men vi hörs ikväll eller imorgon. puss och kram, seeeeya!//
J.D


hihhi att hon var söt på den här bilden, kolla så gulligt hon hoppade med frambenen!

Kommentarer
Postat av: jojiiz

hihi, vad hon överhoppade sig ;p

2009-07-16 @ 13:08:23
URL: http://jojiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0