Uppdaterings briiiist

Hej på er!
Bloggtorka var ordet alltså haha, det har varit rätt så mycket annat på slutet i huvudet.
Men jag gör mitt bästa!

Igår så joggade jag s lite lätt längst vägarna, och det kändes verkligen att hon hade fått jobba igenom dagen innan, hon kändes riktigt mjuk och sansad, lite träningsvärk kan jag tänka mig att hon hade också.

Idag så vilar hon, men tea ska ändå få gå ett litet pass är det tänkt :)

nu är det bara 6dagara kvar tills jag fyller år, och vad jag önskar jag mig? jag vet inte :O
En ny mobil står högst upp i alla fall.
Sen vet jag att jag kommer få en ny kavaj, och den kommer bli SÅÅÅ snygg om den blir som tänkt.
Sen är det väll det vanliga, pengar osv.

Fick en fråga vad jag hade för täcke på s och här är det:

Ett lamicell PW täcke, 500g riktigt varmt och ligger faktiskt bra på henne nu :)

nä nu ska jag dra mig ut mot stallet, kameran hänger på! så ni kan vänta er lite bilder! kika in senare

Kommentarer
Postat av: Lola - Nystartad hästblogg

Det där täcket har jag också. super bra verkligen. Fast min häst har börjat äta på den där lappen där fram :)

2010-01-13 @ 15:50:58
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Postat av: Lola - Nystartad hästblogg

Det där täcket har jag också. super bra verkligen. Fast min häst har börjat äta på den där lappen där fram :)

2010-01-13 @ 15:51:15
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Postat av: Modesty

Tack för svaret=D

2010-01-13 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0