tråkigt

Först och främst vill jag bara att ni ska kolla vad klockan är när jag skrivit detta inlägg, jag kunde helt enkelt inte sova längre, vaknar den här tiden varje morgon och det är jämt en kamp att somna om så nu tänkte jag att nä då är jag väll vaken då.

Klickat runt lite på olika bloggar och det som det skrivs mest om just nu är just att blue horse matine har dött.
Usch va tråkigt, jag är inget stort fan av dressyr, men jag vet att jag och mamma satt för något år sen och var helt PAFF över den här hästen, den var gryyymt fin och lite speciell och både jag och mamma som har lite förkärlek till dom lite knepigare och speciella hästarna  fastnade för denna häst verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0