nuså!

Hej på er!

Vet att det varit lite fattigt med blogginlägg den senaste veckan. Men nu har jag hittat lite motivation igen  till att skriva :)

Har nyss ätit frukost och innan det var jag ute och fodrade hästarna!

Samantha har gått bra dom senaste dagarna, i onsdags var hon väldigt på och lite halvt olydig så då fick jag sätta henne på plats, men igår var hon riktigt fin, fortfarande pigg men hon var mer jämn och ville inte öka tempot hela tiden som passet innan.

Idag så ska hon få jobba igenom lite lättare i ca 40 min, och sen imorgon så åker vi in och tränar för rebecca.

Visst vet ni vad som mer händer imorgon? ;)
Jag fyller år!!!!! :D 16 blir man då, så 3 år har jag kvar som junior och det känns hur underbart som helst!

Juste tea har gått några pass den här veckan, även hon är väldigt på, haha dock en aningen mer än vad samantha är, hoppas på att få dra in tea nånting också här framöver, skulle va skönt att rida i ridhus så hon inte är så crazy.

Jag ska försöka hinna svara på frågestunden lite senare mot kvällen ikväll.

Juste, snart är det den 19:nd och då vet ni väll vad som händer? jo jag ska ju bestämma en ny sak till min nya kategori, månadens sak! förra månadens hittar ni här: Månadens sak 19/12

Nu ska jag vila lite och sen ska jag ut och rida samantha och göra klart stallet!

fram tills dess kan ni alltid fortsätta ställa frågor :)

Puss och kram, seeeya//
J.D

Kommentarer
Postat av: sofie - It's me that geek

Grattis i förskott ;D

2010-01-16 @ 14:20:31
URL: http://thatgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0