nu så

Nu är internetet fixat så nu kommer jag kunna blogga som vanligt igen :)

Träningen igår gick helt underbart bra och inte bara de, det var så himla kul!!!!
Rebecca hade ställt upp lite studs och serier, och sen avslutade vi på två räcken som stod i ett v.
Det kändes så himla bra för vi har hittat vad vi måste jobba med, och vi har en plan för framtiden och det känns så bra att komma igång igen.
Vi bestämde även att nästa söndag(om en vecka) så kör vi en till träning, sen på onsdagen veckan efter så ska jag rida lite markarbete för henne.
Det är så kul, för Rebecca har känt mig så himla länge och det funkar verkligen bra när hon hjälper mig.
Hon är bääääst!!!

Fick lite frågor under tiden jag inte hade internet;

Har kommenterat mk i din blogg, trogen läsare. hoho.
Nej men jag har en fråga som jag jätte gärna ksulle vilja ha svar på. Om du tar upp den i bloggen eller inte är upp till dig, men jag tänkte du har ju 2 år(?) kvar på ponny, varför har du inte kvar tea och tävlar henne?
Ni är ju så otroligt fint ekipage, detsamma med du och samantha!
Jättekul att du kommenterar, jag är dock lite dålig på att svara i mellan åt!
Haha jag har faktiskt tre år kvar, hela året då jag är 16, 17 och 18. :)
Jag har skrivit lite om det tidigare, i våras tror jag det var,. men anledningen är att jag och tea hade gjort allt utom SM, och efter ett tag så kändes det som att vi inte utvecklades så jättemycket mer, utan vi stog och nötte i samma spår, men sen så har jag nästan växt ur henne, jag är rätt så lång. Jättekul att höra att du tycker det! :)


hej! superfin blogg och samantha vrkar vara en underbar häst :) men jag undrar varför du inte tränar för någon veckotränare typ eva jonsson, kerstin martinsson eller någon annan??
jag menar du är ju rätt ung och även om du är superduktig så finns det ju alltid mycket att lära.
Tack så mycket, Ja det har du helt rätt i, och faktiskt så har jag nog en vecko tränare nu, rebecca.
Och vi pratade nyss om det, jag och rebecca. att om jag ska ha dom ambitionerna som jag tänk mig i år så måste vi jobba för det, och det är precis det vi kommer göra nu varje vecka :) och sen kommer jag fortsätta månadsträna för micke shultz :)


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

skönt med internet (:

2010-01-10 @ 12:30:23
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Modesty

Jag undrar va de e för märke o modell på samanthas vintertäcke, letar efter ett täcke som har en sån knäppning fram och är varmt=)

Tack för en bra blogg=)

2010-01-10 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0