nattbloggning och arga läsare

Ojojoj, nu börjar man få en del arga kommentarer.

Förlåt så hemskt mycket.
Men det har varit nyårfirande och jag har haft massa trevliga vänner på besök.

Nu redan nu kommer jag ta tag i det här, och ni vet ju att jag inte är dålig på att blogga egentligen utan det har bara varit på slutet som det varit¨så otroligt mycket annat.

Hoppas ni hade ett lika trevligt nyår som mig. Själv spenderade jag detta men elvira som hade tagit med sig ett helt gäng från hennes ridgymnasie nere i skåne, vi hade det rikigt kul.

dagen innan nyår så tränade jag men samantha inne på hippo, jag hade den turen att det precis var en annan tjej som skulle gymnastik hoppa lite så då fanns det massa små hinder som jag kunde skutta över, och samntha tyckte det var så kul.
Red henne först med gramanen och jag börjar ju inse hur mycket lättare jag kan rida ihop henne då, men jag ska inte använda den för mycket. utan måste öva på att se till att hon jobbar ihop även utan denna.

Nu dom senaste dagarna har hon fått ta det lugnt, imorgon ska hon få gå ett pass längst vägarna och sen i veckan ska vi nog in med henne igen till hippo.

Sitter hos min pappa just nu och borde egentligen sova, men jag kunde bara inte låta bli att titta på filmen från webbtvn då norrlandsmästerskapet var. Åh vad jag vill tävla nuuununununuu, och jag hoppas på mer än allt annat att vi åker till västerås första helgen i februari det skulle va såå skoj! :)

Nä nu blire att sova, uppdaterar mer imorgon, dessutom ska jag fixa min design till veckan, vad tycker ni om det? ;) bra idé va!


Sugen blir man, men snart äre dags igen<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÖJD NU!:)

2010-01-03 @ 02:19:26
Postat av: Pim

Jag älskar din blogg!

2010-01-03 @ 11:45:11
URL: http://pimkarlstroms.blogg.se/
Postat av: rebecca

din blogg är jättebra! :)

2010-01-03 @ 12:14:15
URL: http://rrebeccaw.blogg.se/
Postat av: a

2010-01-03 @ 15:05:44
Postat av: Malin

Vart kan man se dom klippen? :)

2010-01-03 @ 15:06:14
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: sara

Är också extremt sugen på att tävla! Men snart är det dags igen :D:D:D

2010-01-03 @ 20:06:33
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0