knepigt!

Ja hörreni just nu pågår det en snöstorm i umeå och mina hästar har inte ens behövt sätta en hov utanför stallet för då skulle dom nog flyga bort.

Konstigt nog var de tlängesen jag kände att jag var så sugen på att rida hemma på en veckodag, tea var så otroligt fin igår och samantha är alltid rolig att rida.

men jag får hoppas på att det dragit över imorgon så dom få komma ut.
Eftersom alla är nyklippta och har dessutom en helklippning så kändes det inte så lägligt att släppa ut dom där dom inte har något vindskydd osv.

Nu ska jag gå ut och mocka vilket iiinte känns kul..

återkommer senare, eller imorgon bitti kring fyra tiden. lär ju vakna då som vanligt........

Nä nu ska vi tänka positivt!!! Helgen ser ut att bli rätt så mycket utan några större hästplaner men trots det riktigt riktigt kul, ska för det mesta umgås med vänner och göra lite roliga saker. Vi ska ev dra in och rida en sväng i ridhuset och lillebror ska få rida bella och sen ska hon badas, tar nog med samantha och rider lite då med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0