dröjer lite

Ja då sitter jag och knåpar ihop en års resumé dock går det inte världsbäst eftersom att jag råkade trycka bort halva inlägget och det var MYCKET.
Så ni får det hela imorgon!

Snart börjar skolan och snart fyller jag år, sen är det bara några veckor kvar tills vi drar till hamre och tävlar årets första tävling, det kommer bli så spännande :)

På onsdag så åker jag in och rider lite i ridhuset, ska försöka få med mig amanda och en kamera! sen åker vi dit med sofie så det kommer bli kuuul :)

jaja, kika in imorgon så blir det massa nytt då! seeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: sofie

deprimerande tanke att skolan börjar snart :( xD

2010-01-04 @ 22:34:22
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Lina Renström - Bli veckan blogg!

Du kan bli veckans blogg. Kika in!

2010-01-05 @ 00:40:42
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: :)

nu har proppen till hamre kommit!

2010-01-05 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0