Plugg plugg plugg

ja hörreni, just nu är det väldigt mycket plugg.
Igår skrittade vi ut en sväng, såg till att hon fick röra igenom sig i kroppen osv.
Sen idag kom jag hem och insåg att jag har två prov att plugga till imorgon så hon fick en långdag i hagen istället och hon verkade hel nöjd :)

Har lite inläggs ideér på g som snart ska publiceras.

På fredag är jag ledig och det känns mer än bääääst! MÅSTE dra in tea i helgen så hon får hoppas lite i ridhuset.

Fick en fråga angående texten på min blogg, att den blivit större, Det vet jag , men jag har fått klagomål på att den var så liten tidigare, vad tycker ni? ska jag ändra tillbaka?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du bör ändra tillbaka!

2010-02-17 @ 22:30:03
Postat av: Anonym

du kanske kan ha ett mellanting:) den är ganska stor nu, men du behöver ju inte ha lika liten som förut!

2010-02-17 @ 23:15:43
Postat av: Anonym

jag tycker texten är bra:)

2010-02-18 @ 14:10:28
Postat av: Joly

Hej! Kika gärna in på min blogg, var med i tävlingar och ja, läsa & njut helt enkelt. Lägg till mig på bloglovin, så lägger jag till dig! Kram

2010-02-18 @ 16:48:17
URL: http://www.juliaronnskogmcallen.devote.se
Postat av: Anna

Aww riktigt söt häst du har! :)

Postat av: Camilla

ändra! :)

2010-02-18 @ 18:24:50
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Ina

Kul med flera hästbloggar från norrland haha ;)

2010-02-22 @ 16:30:51
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0