Ny dag

Hej på er!!
Idag har hela familjens tjejer namnsdag, vi brukar kalla den för den stora pia dagen :)

Kom hem för ett tag sen och ska faktiskt skynda mig att byta om nu så jag hinner rida både tea och samantha idag.
Tävling med tea på söndag känns faktiskt lite kul nu, var inte så taggad innan med tanke på att det enda jag vill är att hon ska få hamna hos någon som har tid osv, känns lite som att jag lämnat ponny och vill inte backa tillbaka. men vi ska i alal fall hoppa en L:B :)

S tänkte jag bara busrida lite med, så det blir hacket på henne. Och tea ska jag trimma lite extra på, ställa lite mer krav osv så hon ska få gå på pelhamet!

Nä som ajg skrev tidigare nu måste jag skynda mig ut till stallet! Juste nästa vecka kommer värmen tillbaka till umeå, vi ska tydligen bara ha -2 grader och det finns även chans till sol, Hur underbart är inte det? Jag blev då vädligt glad då jag såg det här på lokaltidningens hemsida:

Håll ut - nu vänder det!

Vargavintern behåller sitt grepp. Men håll ut - om en vecka är kylan som bortblåst.
För Västerbottens del utlovas temperaturer med endast några få minusgrader om en dryg vecka.
I Umeå handlar det om 2-3 minusgrader - och dessutom chans till sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0