nationella prov och fullt upp!

Ja hörreni, nu var det lite dåligt med uppdatering här igen!

Det är vääldigt mycket just nu, skrev vårat första nationella prov idag i läsförståelse svenska, det gick väll bra, har lite svårt att sitta och skriva så länge men nu var det knappt så tiden räckte!

Samantha fick få ett ordenltige skrittpass igår, gick riktigt bra, avslappnad och fin.
Dock när vi skulle rida hemåt så var allt helt plötsligt väldigt farligt och hon blev lite spänd.

Idag så skulle jag egentligen åkte in till hippo och hoppa lite men ingen hade tid att skjutsa mig så det blir ett pass hemma runt på vägarna, mycket galopp had ejga tänkt mig!

Ska försöka hinna åka in imorgon, måste verkligen testa hoppa henne nått högre språng med pelhamet och bara få känna hur hon känns innan micketräningen!

såhär ser resten av min vecka ut:

* onsdag: Kanske åka till ridhuset och hoppa nått lite högre språng-känna på bettet.
*torsdag: Hoppryttarmöte på hippo klockan sju, måste försöka hinna rida innan.
*fredag: micke shultz träning :)

Nu ska jag äta lite och sen blir det stallet resten av kvällen! skriver mer ikväll om jag hinner! seeeeya//
J.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0