Inte lika mycket kyla längre

Var faktiskt inte så jättekallt ute idag.

Red båda två, gick väll bra med båda, samantha var på väldigt mycket bushumör. så hon blev delvis rätt så stark osv, men hon fick busa av sig och det verkade uppskattas från hennes sida en hel del :)

Tea trimmade jag mer på som sagt, red en åtta och gjorde byten i galoppen och hon är verkligen med och arbetsvillig och det är så kul för hon vill så mycket.

Imorgon ska jag försöka hoppa med tea om jag nån kan skjutsa in mig till ridhuset.
Samantha ska antingen få skrittas ett ordentligare pass eller få gå lite i djupsnön hade jag tänkt!

Just nu sitter jag och är helt tom på ideér om något att skriva om, är helt trött i huvudet, lång dag.
Imorgon är jag ledig i alla fall, sköööönt!

Nu blir det nog att sätta på nån film och bara ta det lugnt. Hoppas ni haft en bra dag :)

Seeeya//
J.D


Visst är det här en härlig bild? tog den i somras, tea har ett träd som finns påvägen in från hagen som hon alltid brukar ta en tugga av, bara det att i slutet av sommaren så var alla grenar långt ner slut så då var hon tvungen att göra sig såhär söt som på bilden :)



Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis! Jag försöker tänka så också, Tage är ju fräsch som en unghäst, men tyvärr så får man ju ofta höra att man ska ta det lungt med "så gamla hästar" och att man inte kan tävla ditten eller datten för hästen är för gammal för sånt... :P Därför har vi er som våra "tävlingsförebilder", att ni hoppar 135 lätt som en plätt sporrar verkligen mig att inte bry mig om åldern och fortsätta mot våra mål :)

2010-02-23 @ 00:33:20
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0