hemma igen osv

Hej på er!

Natten blev lång med både skratt och akuten.

Eftersom vårdcentralen inte hade nått förslag på vad det kunde vara, så åkte vi hem och sen senare mot natten så blev det bara värre så då åkte vi in till akuten där dom kom fram till att det var någon slags inflamation, så nu går jag både på antibiotika och en annan tablett som gör en helt dåsig.
Ska äta antibiotikan i 10dagar och teas tävling drar ihop sig, hoppas verkligen att jag kan vara med... annars vet jag inte vad jag ska ta mig till :P

Hur som helst har jag två underbara storasystrar som ställer upp, min äldsta syster michelle som förövrigt inte brukar hålla på med hästar hjälpt mig igår i stallet och vilken lättnad. Sen senare kommer cassandra förhoppnigsvis ut och ska rida samantha åt mig, annars måste jag försöka ta mig ut själv.

jaja, nu ska jag gå och kika om jag hittar nått att äta! puss och kram. seeeya//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0