Helgen

Hej på er!
Nu den här helgen har det faktiskt varit lite fattigt med inlägg måste jag ju erkänna!

I fredags åkte vi in mot stan för att skriva på papperna på lägenheten och sen körde vi vidare till hippo(umeåryttarförening) där jag träffade elvira och ronja (ni vet dom som går på bökeberg nere i skåne)
Sen när vi stod där kom vi på att jag faktiskt skulle kunna åka med dom till skellefteå, vallen där Elvira egentligen bor innan hon flyttade ner till skolan.
Så runt åtta, nio på kvällen satte jag mig i en bil upp mot skellefteå :) Sen åkte jag hem igår runt tolv tiden, hade riktigt trevligt faktiskt, och sen bor hon på världens mysigaste gård!
Dom hade även nyss fått jättegulliga kullar med kattungar.  här har ni en liten film på dom:

Sen igår kom världens bästa amanda hit(vän och hästskötare), vi skulle skritta ut på tea och samantha, dock blev det jordens kortaste runda eftersom jag aldrig kännt så mycket kyla, helt sjukt va kallt det var!

Idag ska jag åka in och rida på hippo om allt går som tänkt. för jag kan då inte rida här hemma, eftersom hästarna knappt kan gå ut till hagen för att det är så kallt.

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

GUD vilka gulliga kissar :D man vill ju bara mysa med dom

2010-02-21 @ 15:12:46
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Camilla

den svarta lurviga är min!! ;)

2010-02-21 @ 19:08:15
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0