nya tag var ordet

Ja viiilken dag det har varit!!! och än är inte helgen slut.

Började med att hoppa en 120 som gick super, var nolla och kom tvåa, KANON!

Sen var det dags för laget, nervöst nervöst och nervöst.



Hon var såååå himla himla otroligt fin så jag(!) glömde banan helt sjukt.. jag hoppade sjuan och hon var super fin högt över och sen var det egentligen sex galoppsprång till en oxer som stod på båge JÄTTEvinklat så när jag landade tittade jag mot hinder nr nio och precis då jag kom på att SHIT det där är nian och NEJ där skulle jag ha hoppat åttan så det blev en liten volt.
Så vi nu säger vi att jag hade 0fel på hinder men 4fel annars haha :) Men jag snappade upp riktigt snabbt att jag missat en hinder så jag kortade ner vägarna lite så det inte blev något tidsfel.

Tur så lyckades resten av laget hålla ihop det och vi slutade på endast 4fel och det var det bästa resultet så VI VANN!!!!

Kändes OTROLIGT bra att börja kvalningarna till Lag-SM med att vinna, så nu är vi superduper laddade inför kommande omgångar!


http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/compressionQuality_90/id_3717/ImageVaultHandler.aspx

Imorgon hoppar vi en 125, blev sugen på 135... men vi väntar nog med det ett tag.



Psssst, imorgon lägger jag in alla bilder och filmer från helgen Håll utkik, LOVAR också att jag ska mobilblogga!







Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis grattis =)

2010-04-04 @ 07:35:25
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Grattis :D Jättekul att det gick så bra för laget!!

2010-04-04 @ 11:20:52
URL: http://josefinebreding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0