HATAR BLOGG.SE

Ja nu har jag försökt skriva hundrataaaaals inlägg och inga tekniska saker verkar vilja samabeta med mig?

Så jag har verklgien inte glömt er snarare blogg.se som suger sjukt mycket, har försökt mobilbloggat men inga verkar ha nått fram till bloggen.... irriterande.

nu har jag lyckats starta igång min lilla mini pc, men den verkar inte heller vilja sammarbeta så jag skyndar mig att slänga in det här inlägget!

Vi är framme, och igår så trimmade jag lite på framhoppningsbanan, hon var väldigt pigg och fin:)

Nu har vi gjort vet.check och om 20min startar klassen, men jag startar inte fören som 104. så jag har gått om tid på mig, elelr vad säger ni? ;)

det är alltså en 130 som vi ska starta idag!


Här får ni en bild från imorse då samantha nyss ahde fått varit ute på en promenad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, jag undrar hur det har gått för dig på nationella proven?:)

2010-04-16 @ 16:59:21
Postat av: Lisa Härdén

Lycka till!

2010-04-16 @ 17:12:35
URL: http://lisaharden.blogg.se/
Postat av: Lamia - VINN ETT EUROSTAR SCHABRAK

Jag kan inte heller mobilblogga :( lycka till!

2010-04-16 @ 18:10:57
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0