Båda hästarna är ridna

Så då var båda hästarna motionerade och stallet är klart :)
Skönt, frågan är ju vad jag ska hitta på att göra resten av dagen?

Ikväll hänger jag med sofie till hennes träning på hippo, och kikar lite :)

Tea gick bra, mycket galoppjobb blev det och på slutet så fick jag henne verkligen på plats mellan hand och skänkel.

nä nu ska jag nog slösa nån timme på att kolla på lite hästsaker..

Juste angående hemlisen så kanske kanske kanske det sker på onsdag, måste ringa och kolla och allt sånt först. :)




Kommentarer
Postat av: sarah

dv. haha jaha smart ;) Tänkte bara för jag hade inte skrivit det någonstans så undrade vart du fått reda på de ;) hahah. Lycka till med laget! :) indviduellt med såklart!

2010-04-06 @ 14:59:47
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

JAG VILL VETA NU :D : D: D: D: BERÄTTA :D

2010-04-13 @ 22:05:30
URL: http://myyraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0