Skolan

Hej på er, sitter och väntar på skjuts från skolan just nu!

Igår vilade s, och idag ska hon bara få lunka på lite i skogen.

Igår snöade(!!!!!!) det i umeå, precis den sekunden undrade jag varför i hela friden bor jag här. usch.
Självklart när jag springer ut i paniken för att ta in hästarna så dom inte ska frysa så strejkar min b-ponny och vägrar gå in, jag fick dra(och då menar jag dra) in henne från hagen, knas ponny, så i förtvivlan så höll jag på att ge upp då mina frusna fingrar inte orkade mer men hon gav sig efter ett tag. tur det!

Nä nu ska jag hem, men vi hörs sen. ska försöka hinna ladda upp filmen ikväll!
puss oh kram, seeeeya!//
J.D


foto: jenny nyström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2009-09-29 @ 17:18:28
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0