iakttagen av 17björnar och 20 lejon?

Ja exakt så kändes dagens ridpass, samantha var så spänd att hon rent autav frös i steget, men snygg var hon. hon blåste upp sig och gjorde världens passage/piaff haha.
Dock blev det lite jobbigt då jag inte alls kunde fånga hennes koncentration alls under hela passet, hon ville mest blåsa upp sig ännu lite mer och kolla runt om det fanns något som döljde sig i buskarna.
Efter många om och men så insåg jag att det inte skulle funka mer, och precis då ringde mamma och vi kom fram till att det är nog för att älgjakten är igång och hon kände nog av spänningarna i luften så efter detta så skrittade jag hem henne.
Av det jag hann känna idag så var hon varken stel eller motsträvig, riktigt mjuk och fin så jag nöjde mig så.

Nu står hon i stallet med flätad svans och är redo för tävling imorgon! :)

En 110 hoppar vi då! och hoppas på det bästa, hinner nog slänga in ett inlägg innan vi åker!

Puss och kram, seeeya!//
J.D


Såhär mysigt(eller inte) väder var det ute idag.

Så det var bara på men regnkläderna innan vi skulle ut.


Så då var den betald, Våran nya transport som ni ser på bilden.
Så redan på lördag så står den här på gården! YEEEES :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygg transport, vad hade ni för någon innan?? :)

2009-09-04 @ 23:20:41
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Sofi

Grattis till ny transport.

2009-09-05 @ 19:07:11
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0