Fick som jag ville

Japp, kom in från stalle för ett tag sen. :)
mamma tillät mig att rida trots att jag är sjuk.

Ridpasset gick super, hon var riktgit fin, trodde hon skulle vara lite loj av att ha vilat i två dagar.
Men det var hon inte, hon hade en riktigt härlig bakbensaktivitet även då vi kortade galoppen, så det känns toppen inför imorgon.
Klippte henne ikväll också, Hon är nog en av dom jobbigaste jag klippt, hennes hår gick åt alla möjliga olika håll, fast jag måste ju säga att hon är den snällaste jag klippt, hon tyckte det kittlades lite på vissa ställen bara, men efter nästan en timmes klippning så såg det någorlunda bra ut. Lär ju behöva finputsa lite imorgon!

Blir hemma imorgon från skolan med, jag klarade ju av att rida nu bara för att jag hade tagit alvedon, nu direkt när jag kom inte så började jag hosta och nu sitter jag här och är jättehes, kul.... då jag ska träna för en ny tränare imorgon och knappt kommer kunna prata haha.

Nu är filmerna uppladdade och ni ska få resten av bilderna samt bilder från för/efter klippningen :)

Puss och kram, seeeeya!//
J.D
















Klippningen:





Kommentarer
Postat av: sarah

Såg riktigt bra ut i rundorna! Du hitta verkligen en bra läromästare även om du redan är väldigt duktig.



så en fråga du kan ha i frågdestunden

Hur gammal är S och vad hoppas du kunna rida henne för klasser? ska du köpa en till häst snart som du satsar på högre klasser med?

2009-09-18 @ 13:57:02
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0