Dagens ridpass

Samantha gick bra idag, hon kan ju som allt.
Imellanåt är hon lite ouppmärksam i början av ridpasserna men det fixas lätt när man gör mycket halter!

Känns toppen inför i helgen så nu hoppas jag att det håller i sig! :)

Tomas hammar och vickan är påväg upp nu och det ska bli så kul!
vi har planerat att vi ska ut och äta osv. det kommer nog bli super!

Imorgon på morgonen kommer hovslagaren så samantha ska få fräscha och fina hovar innan sm-helgen!

Juste nu kan vill jag påminna alla nya läsare att börja premunera på min blogg på:
bloglovin

Där kan ni enkelt hålla reda på alla inlägg som skrivs :)

Nu ska jag fika lite och sen blir det att sova.
Men imorgon hade jag tänkte jag ha ett litet tips inlägg när jag får tid, tomas och dom kommer ju upp imorgon och så. men vi hörs sen! puss och kram. seeeeya!//
J.D


Huvva nu märks det verkligen att hösten är här och sommaren börjar sakta försvinna..

Kommentarer
Postat av: j

hej kan du inte länka till stället du köper pannbanden på ?:) vet att du gjort det tidigare men jag hittar inte åt den!

2009-09-22 @ 21:58:07
Postat av: Evelina

Vilka klasser ska du rida i helgen ? =)

2009-09-22 @ 22:07:13
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pannbanden igen:



http://www.smokerings.pixbox.se

2009-09-23 @ 09:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0