Underbart

Hade nyss ett underbart ridpass med S, Hon var så fin, var längesen jag hade ett ridpass som kändes så perfekt.
Även fast hon var lite busig i början så behövde jag bara ta igenom henne några gånger och sen var hon på plats helt perfekt mellan hand och skänkel.
Hade planerat att rida ett längre pass men då allt föll på plats bara efter ett litet tag så gav jag mig, varför nöta då allt känns som bäst?
Så jag red henne i ca 25-30min. :)

Nu är det en tävling på g i bloggen, jag som alla andra hästbloggare har blivit mailade om detta och jag tycker det verkade rätt kul så självklart ska ni mina gulliga läsare och så delta i denna!
Mer info kommer senare...

Nu ska jag hoppa i säng faktiskt!

Imorgon så ska jag rida ner på dom stora ängarna(om jag hinner innan det blir mörkt) och sen fredag ska hon få vila och sen lördag så blir det lite lättare ridning känna att allt fungerar innan tävlingen, kanske även tar ett litet språng.

Seeeya!//
J.D


Ungefär såhär trött är jag just nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul med tävlingar överallt, då kanske man kan lyckas vinna i någon blogg i alla fall ;)

2009-10-14 @ 21:25:43
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0