Startlistor

Hej på er! har precis kikat in startlistorna inför imorgon!

Har relaivt sena starter den här tävlingen vilken känns bra, gillar inte att starta bland dom första.
Så imorgon måste vi vara på hippo senast halv nio för jag måste hinna besikta innan jag ska stå som funktionär i första klassen.

Imorgon måste jag och peder klara oss själva.
Mamma jobbar och amanda vet jag inte riktigt vad hon skulle göra.
Men det kommer nog gå bra endå, vi har ju klarat oss själv väldigt många gånger innan.

Nä hörreni nu ska jag ut till stallet en sväng, har tillgång till mobilbloggning nu igen så nu kommer ni säkert se en hel del mer uppdatering!

Seeeya//
J.D

110


120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0