skåne underbara...

0a69f3a2bf7dcdd2ff1564144b343b8d.png

skåne underbara skåne, ska precis sova efter att ha suttit och pratat och fikat med tomas och carina.

skulle berätta lite om dagens ridpass!
det var rätt så kravlöst jobbade lite med byten och annat som hon tycker är kul, i slutet i galoppen jobbade jag mycket med att hon skulle bära sig själv och det gick faktiskt riktigt bra.
lite mer koncentration hade man ju önskat men det är ju höst och mycke spänningar i luften! :)

imorgon vet jag faktiskt inte vad som står på schemat, än så länge är inget in planerat. Kommer vara själv här till halv ett då carina slutar, och då hade jag nog tänkt hjälpa till i stallet :)

nä jag är verkligen utslut efter allt flygande. Nu ska jag sova!
puss på samantha!
seeeya//
j.d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0