Redan onsdag?

Oj vad alla veckorna rusar iväg, rätt vare är så är vi redan inne på v.44 vilket betyder skåne för min del!

Ska passa på att åka på en clinic med meredith som ska hållas på flyinge, vilket ska bli sjukt spännande. Dessutom är det gratis!

Sen så v. 48 och v. 49, är det som sagt praktik, och jag har nog hittat var jag ska vara, det är i skåne hos en relativt känd ryttare, men än så har jag inte tänkt berätta fören allt är klart :)
och som ni flesta vet så v.48 är globen horse show, och dit kommer jag nog också åka. Så det blir några fullspäckade veckor framöver.

Just v.44 är det även micke shultz träning! :) kul kul

Nä nu måste jag skynda mig ut och rida innan det blir mörkt!
Ha en bra kväll!

seeeya!//
J.D


Juste s vintertäcke har kommit fram på bussgodset i umeå så det ska hämtas ut snart. 2026kr blev det för kalaset!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Meredith-clinicen ska jag också på :)

2009-10-07 @ 17:43:32
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0