kort om tid

Hej på er!
Jag har varit totalt sämst på att blogga dom senaste dagarna pga lite olika orksaker.
Det har faktiskt inte varit så jättemycket att skriva om, och sen har jag inte haft tiden då det varit väldigt mycke i skolan!

I förrgår red jag henne på vägarna, och av någon anledning så hade hon oerhört svårt för att korta traven, vet inte om det bara var nått tillfälligt då hon lätt bli spänd när vi rider ut.
Och igår så blev hon vaccinerad så då skulle hon ju vila.

Idag ska vi nog bara rida mot berget och klättra lite.
Vi hade väldigt tur att veterninären kunde komma med sån kortvarsel och vaccinera henne eftersom nästa fredag har det gått en vecka och på söndagen ska vi ju tävla KMet. tur tur!

Nä hörreni ni ska få filmen från omhoppningen senare idag. nu ska jag ut och mocka :)

Hörs sen! puss och kram. seeeeya!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0