kom just...

0-3f7163cad677658b75c8b70539e706f5.png

kom just in från stallet har mockat och bytt vatten i alla boxar, pust! Haha.
sen passade jag på att mysa lite med jennifers b-ponny femmi(bilden).
vaknade runt halv nio imorse, så runt halv elva då jag hade duschat och ätit frukost visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på så då gick jag ut och mockade ponnystallet :)

fick en fråga angående det här med hackamoret och jo det får man visst leda hästen i, jag har då aldrig blivit till sagd och sen har jag sett väldigt många andra göra det, för hur ska dom annars göra dom som rider med hackamore? Så det får man helt klart göra.

om tjugo minuter kommer carina hem från jobbet.. Jag undrar vad vi ska hitta på då fram tills att jennifer har slutat :)
det återstår att se helt enkelt.
seeeya//J.D


Kommentarer
Postat av: Eliin

Är det på praoen du är nere i skåne?

Vad är din paro isf? :)

2009-10-22 @ 13:32:56
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/
Postat av: Eliin

Är det på praoen du är nere i skåne?

Vad är din paro isf? :)

2009-10-22 @ 13:33:01
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/
Postat av: sofie

åh, hämta mig!

2009-10-22 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0