har försökt...

4ff5bac004004946f91708c9b6356505.png

har försökt mobilblogga tidigare idag utan vidare resultat. Men nu gör jag ett nytt försök.
kom ut relativt sent till stallet ni vet hur det kan bli vissa dagar, så det hade hunnit blivit väldigt mörkt.
så vi drog på oss reflexerna jag och samantha och hade ett rätt så lyckat pass på vägarna hon var en aningen spänd i galoppen men annars var hon riktigt jämn och fin :)
supernöjd faktiskt!
annars idag så fyllde jag upp båda boxarna med härligt och fräscht spån vilket uppskattades av dom båda.
nu har jag äntligen skrivit klar mitt svenskajobb. och ska precis bänka mig framför tvn innan jag tänkte gå och sova
.hoppas ni haft en bra dag!
seeeeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: mikaela

vilket snyggt täcke:)!

2009-10-13 @ 20:08:52
URL: http://www.nogg.se/lacky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0