Godnatt bloggen

Så nu tänkte jag skriva dagens sista inlägg.
Var som sagt nyss ute i stallet.

Fick en fråga vart jag har köpt det där täcket och hur tjock det är:
Jag köpte det av en återförsäljare, hon har en egen hemsida med smått och gott mkhorses heter den och täcket är 200g så det är väldigt varmt och skönt! :)

Har inte så mycket mer att tillägga nu, mer än att även ikväll har jag haft läsarrekord och jag vill påminna alla ni nya läsare om att börja premenuera på min blogg på bloglovin.se

Puss och kram, seeeeya!//
J.D


Tycker det här är en sån himla härlig bild!

Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Sv: Har önskat mig en i hundra år, är grymt glad att få en nu :D Du har en udnerbar blogg ;) Läser varje dag!

2009-10-04 @ 22:21:16
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Josefine

Häftig bild :)

2009-10-05 @ 00:13:40
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0