Fredag

Idag har vi hunnit med mycke, allt från klippa hästar till att drömma oss bort bland allt för dyra hästsaker.

Dagen har helt enkelt varit händelserik. men jag saknar min stjärna där hemma.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, stallet och rida ponnysar skulle jag väll gissa på, jennifer har en systemkamera hon med så den skulle få hänga med så då lär det bli lite roliga bilder också!

Sen på söndag åker vi iväg till en mindre tävling där jennifer ska starta sin andra tävling på en av hennes ponnysar som heter wanimo. :)

Kvällen blir nog inte allt för mycket längre än såhär då jag är heltrött!

Nu är jennifers blogg färdig och hon har skrivit sitt första inlägg, Här har ni bloggen: Jennifers blogg :)

hörs imorgon. seeeya//
J.D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0