Fråga

Fick en fråga om jag var här och praktiserade nu, men det är jag inte. Är bara här och hälsar på och hjälper jennifer att rida hennes ponnysar :)

v.48 åker jag ner igen och praktiserar hos henrik lannér, så nu vet ni det ;)

Om ni inte vet så mycket om honom så har han bland annat tävlat OS och har en hel del fina hästar som står i på en gård som är jättenära där jag är nu! så det blir perfekt.

På måndag åker vi och tittar på merdith-clinicen. och resten av helgen vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, det är lite prat om att vi ska åka till nån ridpsortsbutik, jag har nämnligen tänkt köpa mig ett kingslandshårband.

Nu blir det sova för min del så jag kommer upp i bra tid imorgon!

Puss och kram, seeeya!//
J.D


Här är barran som jag red idag, söt va?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan du lägga ut jennifers blogg adress när bloggen är färdig =) ?

2009-10-22 @ 23:36:19
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: viktoria

ses på clinicen :)

2009-10-23 @ 08:36:15
Postat av: Jennifer

Jaaa!!:D:D:D

2009-10-24 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0