Efterlysning

Kikade igenom lite bilder häromdagen och hittade en bild på en storhäst jag provred nere i skåne, sjukt underbar men tyvärr tappade vi kontakten med försälningstallet och det blev aldrig nån affär, sen hade vi ju inte tänkt köpa storhäst än när vi var där.
Men i alla fall, vi har en film på när jag provred den också så den ska ni få se nåndag.
Hur som helst, jag undrar lite, om det är någon som känner igen den? det var ett sto, hon borde vara runt sju nu tror jag. bra stam.


Vi fick aldrig veta något namn så det underlättar ju inte saken, men det skulle vara kul att veta om hon är ute på banorna då hon hade en enorm kapacitet men behövde lite markarbetesjobb!

Nu ska jag äta lunch. bättre sent än aldrig ;)
Seeeeya!//
J.D

Uppdatering: jag har hittat en hemsida på försälningstallet så nu inväntar jag ett svar på mail, det här blev ju lite spännande!

Kommentarer
Postat av: Tove's Hästblogg

Vad heter stället? :)

2009-10-03 @ 16:35:22
URL: http://sunnysolvej.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej!

jag hade stället som du var på. Har hyrt ut det sedan i våras och driver nu försäljningen med ett annat upplägg än tidigare. Stoet du frågar efter såldes till en kille i Belgien faktiskt. Jag gjorde en bytes affär. Hon var inte helt enkel, då hon hade enorm kraft och inte alltid ville låta sig skolas. Hon hade mycket stor personlighet. Lycka till med din ryttar karriär! mvh /Anders

2009-10-03 @ 18:20:44
URL: http://www.scandinaviansporthorses.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0