depp bajs umeå

Usch usch usch. kändes inge bra att komma hem.

Landade halv fem och då var det direkt iväg och jobba... sen nu när jag kom hem och gick ut och pussade en massa på samantha så kollade jag även på hennes bakben som hon har lyckats få ett sår på (varken djupt eller stort) men hon är verkligen svullen, verkligen.
Så mamma har bestämt sig för att ta ut vetrinären imorgon.
Känns inge lovande med micke shultz träning på fredag och lördag ååååh varför ska allt vara såhär?

Nä nu ska jag sova för att gå upp tidigt och jobba. Hade tänkt göra morgonen lite roligare genom att fara ut och rida, men nu kommer jag inte ens kunna göra det.

Vad hände med motivationen?

:(

Sov sött. seeeya//
J.D


Älskade älskade du....

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅÅ vad tråkigt, lila samantha. Fast tur att du har fått rida här xD

2009-10-28 @ 13:27:17
URL: http://wanimo.blogg.se/
Postat av: Therese

åh, va trist.. Hur ofta kommer Micke upp till Er?

2009-10-29 @ 15:17:07
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0