Dåligt uppdaterat

Hej på er, som förlåt för min otroligt dåliga uppdatering ska ni få min första videobloggning,
det hörs säker inte så jättebra, rider precis förbi ett bygge, sen avslutet blevlite avklippt men kameran var lite konstig ;)
(filmen är ifrån igår)


Kamran hängde som sagt med ut till stallet igår så här ska ni få en hel del bilder att titta på medans jag springer ut till stallet och rider. Hämtade hem mitt Lamicell PW täcke idag också, kändes underbart! blir att prova det ikväll!

Hörs sen! puss och kram, seeeeya!//
J.D
Först två bilder som jag har lite att berätta om!

Har precis gjort upp en liten planering, rätt skönt att se hur veckorna framöver ser ut.


Har glömt bort att berätta, men jag fick detta ursnygga shabrak av tomas när han var uppe.
Matchar perfekt till min tävlings-oufit.






Igår på ridpasset så var hon ju så smidig att hon lyckades snubbla ordentligt. tur nog var det bara hoven som fick ta stryk. Min klantiga lilla älg.




Kommentarer
Postat av: cathie

Vad mysiga bilder :D

2009-10-15 @ 10:23:31
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0