Bloggeliblogg

Hej på er!

Inget ridande idag, hon fick sin vilodag idag som hon brukar ha på tisdagar, har även pratat med min syster så det blir hon som rider henne medans jag är i skåneland. Kanske kan få henne att gästblogga lite? ;) vem vet...

Fått en himla massa kavaj frågor:

Första var det en som undrade vad det var för kavaj på min önskelista,
och det är en GPA och jag har två ställen som jag vet säljer den, men den informationen tänker jag nog hålla för mig själv ;) dock kommer det inte vara en svart/grå som på bilden utan en mer lite utstickande färg(INTE röd). Ni får se den dagen den kommer.

Sen var är den en hel del som undrar varför jag ska sälja min pikeur.
Och det är för att  jag ska köpa den här nya som jag hittat och ville ha lite förnyelse.
Som ny kostar den nog nån tusenlapp till, runt 2000-3000. Men som sagt jag säljer min för 1000 :)

PÅ MÅNDAG!!! då ska ni veta att då drar jag igång min tävling som jag blivit erbjuden en massa fina priser till, och det är riktigt riktigt fina priser! Så det ni kan redan nu förbereda er med att värma upp era minnen ;)

själv har man matteprov imorgon så jag måste väll plugga till det... suck!
Hoppas ni får en lite skönare kväll än mig! seeeeya!//
J.D


(bild från söndagen<3)

Samantha frustar så mycket (i varje galoppsprång) så hon det ser nästan ut som skum i mulen ;)




Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

BLOGGTÄVLING! RIKTIGT FINA OCH HÄSTLIGA PRISER:



1:a Biljetter till GBG Horse Show

2:a Schabrak

3:a Sadelöverdrag

4:a Stallpaddar



Allt du behöver göra är att skicka en länk med ditt bästa hästvideoklipp och en motivering, så är du med och tävlar! Skynda er in!



http://frejalindskog.webblogg.se/2009/october/tavling-1a-pris-biljetter-till-gbg-horse-sh.html

2009-10-20 @ 23:44:24
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0