Vinnarna presenteras ikväll!

Hej på er!
Just nu är det många bollar uppe i luften och jag glömmer imellanåt bort att jag faktikst har en blogg att uppdatera er i.

om 6dagar åker jag ner till skåne på praktiken. och innan dess måste jag ha gjort fyra prov.. två imorgon.
gymnasiet ser i dagsläget ut att bli att jag går kvar här i umeå på tbs, Där kommer det finnas ett program som heter hästskötar linjen vilket inte alls är som det låter utan det kommer vara så att första terminen går man helt vanligt läser alla ämnen och sen i andra terminen är man 1-2 dagar i veckan på "praktik" i sitt egna stall hemma. Tredje terminen så övergår man  från 1-2dagar till 2-3 dagar i veckan på praktik.
Tycker det lät väldigt intressant, så på onsdag ska vi på möte och kolla upp lite mer! Spännande spännande.

Bättre sent än aldrig så kommer jag ta upp vinnarna på tävlingen ikväll, runt åtta blir det nog!

Kvart i sju ska jag ringa tillbaka till henrik lannér och höra lite mer om praktiken, uppdaterar er sen!

puss hej. seeeeya//
J.D


Hittade nyss den här bilden hos en tjej. Det är min förra ungponny. så skönt att se att hon fortfarande får göra det hon är bäst på. Och ja som ni ser på texten så verkar hon ha det mer än bra och dom verkar verkligen ge henne tid vilket hon behövde. Tvekar inte en sekund på att med rätt ryttare så kommer hon gå långt!

Kommentarer
Postat av: ina

visste inte att du var från norrland:) roligt!:D

2009-11-16 @ 18:54:54
URL: http://iinah.blogg.se/
Postat av: ina

visste inte att du var från norrland:) roligt!:D

2009-11-16 @ 18:54:58
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0