Uppdatering

Hej, nu är jag hemma efter dagens jobb.

Nu tänkte jag berätta lite mer om hur dagarna ser ut:

07.00 Fodrar vi och förmiddagsmockar vi åt hästarna
Efter det så skrittar jag och tess ut på frallan och max(hästarna som bara ska skrittas just nu)
När vi kommer tillbaka så far vi oftast ut och rider med tre eller fyra andra hästar, idag red jag roger han har bara ett öga och är lite valpig av sig
sen när vi kommer tillbaka så slänger vi åt dom en tuss hö
Sen for två av tjejerna ut och red en sväng med axel och colan, medans så städade jag ur foderkammaren och gjorde det fint där.
När dom kom tillbaka med axel och colan så fick dom hö igen och foder.
sen tog vi lunch.
Efter lunchen for vi ut och skrittade frallan och max igen
och medans så eftermiddags mockade tjejen som var kvar i stallet.
sen resten av tiden bytte vi täcken släppte in och ut hästar
skrubbade hovar och sopade.
sen ryktades även alla hästarna och nytt vattenfylldes på.

Har säkert missat en hel del nu. men det här vad det som kom upp i huvudet just nu :)

Ikväll ska vi ner till ridhuset med barran och fuxen jennifer ska hoppa lite, men nu ska vi äta middag!
Hörs senare. seeeya//
J.D


När jag kommer hem så kommer denna damen stå i stallet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ta hem henne?

2009-11-24 @ 18:20:31
Postat av: Anonym

ska du ta hem henne?

2009-11-24 @ 18:20:51
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Whaat? mockar ni två gånger om dagen ? :S Sjukt ju..

2009-11-24 @ 18:51:25
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Haha ja jo iofs.. Men går inte hästarna ute då?

2009-11-24 @ 23:12:45
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Tea ? :O Hoppas verkligen att det är ok med henne!

2009-11-25 @ 20:12:42
Postat av: Anonym

Varför ska hon tillbaka? Hon var ju såld?

2009-11-29 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0