Ligger liiiite efter!

Hej på er, ärligt så är jag ganska så stressad just nu, men det är klart att jag lägger lite tid på min lillablogg!

Det var en som ville att jag skulle berätta mer om stallet som ska få bli samanthas och en ny stjärnas stall.
Det finns väll inte så mycket mer att säga än att det är fullkomligt perfekt ligger centralt, stora fina boxar, skrittmaski, ridbana, om nått år så kommer det även finnas ridhus och lååånga ridslingor med underlag som underhålls-bra underlag!
Det är nybyggt och har fina hagar. hmmm. ja stallägarna sköter allt in och utslätt osv.
Det enda som fanns en sak som var sämre och det var att dom inte gick ute så jättemånga timmar, men det är ingen störrefara. det finns ju skrittmaskin och det är ju lätt att slänga ut dom dit :)

Nä nu måste jag börja packa min milslånga lista med saker! hörs sen. puss och kram.
(sa jag att jag kanske ska provrida en vääldigt intressant häst när jag åker ner? hihi)
seeeya//
J.D



Kommentarer
Postat av: Anonym

vars i umeå ligger de? har du någon bild på stallet?=)

2009-11-20 @ 19:52:36
Postat av: Evelina

Vad kul :) Vem har stallet ?

Åhh, så kul jag vill också till skåne, provrida häst skulle inte heller vara så tråkigt :D ! !

2009-11-20 @ 20:18:02
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0