Långa och ohändelserika dagar

Hej på er!
dagarna som gått har det inte alls hänt mycket på eftersom att det inte går att rida då det samlar sig oerhört mycke snö och slask underhovarna och det blir vädligt riskabelt för vrickningar osv.
Imorgon ska jag nog försöka ta mig ut då det har duggat en störredel av dagen idag och det kommer nog inte vara lika mycket snö om man rider på vägarna.

Frågestunden är som sagt över. och ni ska svaren såfort jag svarat klart på dom 7 sista vilket inte är helt säkert att det händer ikväll då jag ska iväg på bio faktiskt. Vilket inte händer ofta haha!

jaja, ni får ha trevlig kväll så återkomemr jag imorgon!
puss och kram, seeeya!//
J.D


vi vill ha det såhär på vägarna, då gåre som bäst!! :D

Kommentarer
Postat av: sabina

Hej hej!

Fin blogg!! :D

2009-11-09 @ 10:31:43
URL: http://sabinaz.bloggsida.se
Postat av: Mikaela

vilka klasser kommer du tävla när tävlingssesongen börjar? :) är de många som är 14-15 år som tävlar sothäst? haha, är typ orolig för att bli typ enda 14 åringen som tävlar storhäst..

2009-11-09 @ 21:36:25
URL: http://ridskoleryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0