Henrik Lannér



Hej på er, nu tänkte jag berätta lite mer exakt vad som händer v.48 och 49 eller ja jag vet inte riktigt allt just nu men vi kan ju börja med att jag ska vara hos henrik lannér, 1992 red han OS i barcelona. Efter barcelona så har man inte hört så mycket om honom då han mer riktat in sig på unghästar och försäljning.
Men nu har har han påbörjat sin comeback och tävlar på höga höjder igen.

Stallet som jag kommer vara i ligger endast nån minuts gångväg från Jennifer(som jag brukar vara hos) hennes hus, så det ligger nära och bra till.
Vad jag kommer att få göra är inte helt klart än, jag ska ringa han i början på nästa vecka och då kommer jag nog få veta lite mer ingångde vad jag ska få göra.

Det känns riktigt spännande det här och igår så kollade vi upp allt med flyget, 2veckor kommer jag vara borta hemifrån. Oj vad jag kommer sakna mitt charmtroll samantha.

Så nu tänkte jag be om eran hjälp, Vad har ni för tips så att jag ska överleva den skånska vintern? eller har ni något annat som ni vill tipsa om? eller är det något ni undrar? Skriv på bara. är tacksam för allt!


nu ska jag ut och slänga åt hästarna betforen och sen blir det en tidig kväll för mig.
seeeeya//
J.D

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska du ner till skåne?

Den skånska vintern är ganska ruggig så ta väl med kläder med.

2009-11-10 @ 21:06:47
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Haha vilken skånsk vinter ? Vinter här nere brukar vara regn och slaskig snö :P

Ibland, dock sällan, så kan man få riktigt mycket snö här nere..men det händer inte allt för ofta :)



Var i Skåne är det du ska vara ?

2009-11-11 @ 00:27:47
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: sofi

Skånsk vinter: Stövlar och vatten/vindtålig jacka. =)

2009-11-11 @ 10:05:20
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen
Postat av: viktoria

Ett tips är att köra med lager på lager metider. Den skånska vintern är betydligt kallare än den norrländska på något sätt. Den är fuktigare.

2009-11-11 @ 10:26:03
Postat av: sofie

Den skånska vintern är ju inte så jättefarlig ^^

De e väll bara att ha vinterjacka o sånt vanligt xD

Sen så blir det ju ganska blött, så stövlar elelr nått xD

2009-11-11 @ 15:20:37
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Praoad också i skåne fast i ett dressyr stall;) Jag tyckte alla var super trevliga där nere:) Så det kommer nog gå jätte bra:)

2009-11-11 @ 17:07:16
URL: http://greusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kan du svara på min andra kommentar på ditt förra inlägg?????????

2009-11-11 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0