Dagarna, allt som allt

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering, Men dagarna har varit fullspäckade med roligheter!
I torsdags som ni såg så mobilbloggade jag bara.

Jag fick rida askan en sväng ner till ridhuset när henrik sen red henne och varje dag lär man sig något nytt i det där stalllet!

I fredags så fick jag rida fyra hästar, Ture- skimmel, fick rida med en väldigt inspänd graman då han lätt kunde bli spänd, mot slutet så blev han riktigt avslappnad och sög på bettet.

Sen red jag frallan- han gav mig en riktigt flygtur fast jag satt faktiskt kvar, Vi red ner till sjöarna och klättarde i jätte sandhögar, och frallan tyckte detta var väldigt roligt så han gjorde världens bockserie när vi red uppför men jag lyckades hålla mig kvar hur nu det gick till. haha

Sist så red jag akke, världens snällaste, stalltjejerna glömde att han skulle ha graman, men jag fick honom i en härligt djup och fin form ändå :) skönt att avsluta med en så fin och avsalppnad häst!
Sen på kvällen kom sofie hit, hon ska praktisera med mig nästa vecka så då kommer det bli ännu roligare!!! :D

I lördags så hände det inte så mycket frma tills eftermiddagen då vi åkte med jennifer då hon tävlade(. Och vill ni se hur det gick kan ni kolla på wanimo.blogg.se :) Och det var även detta vi gjort idag, varit på tävling i lillhagen!

Nu ska vi äta gooo middag och sen blir det en tidig kväll innan ny vecka på praktiken. :)

Storhästen som vi håller på att kolla på blir bara mer och mer intressant.
det var  några som undrade hur gammal hon är, Hon är 6år.
Just nu är det tydligen någon mer som är intressard av henne så vi får hoppas på att dom inte köper henne :(

Nu ropar maaten! seeeya//
J.D


Just nu står det ett annat skimmelsto i mitt stall, denna dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0