Blogg.se fungerar inte som det ska

Hej, nu har jag försökt lägga upp ett inägg med blogg vill inte riktgt som jag vill idag.
haha hur som helst, jag har haft skola och stall att göra och nu blev det inte så mycket tid till bloggandet, men jagkan ju faktiskt berätta att jag faktiskt har lite nyheter efter min prao, kanske inte världens coolaste grej men jag är jätteglad om det blir så :D
Och om allt går som tänkt så kommer det hända lite saker efter min prao, kul kul!

Medans jag komemr vara lite dålig på att uppdatera(ska försöka så gott jag kan) så får ni inte glömma att vara med på tävlingen och premunera på min blogg via bloglovin

Nä nu tillbaka till skolarbetet. suuuuck..
seeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling på bloggen!

2009-11-03 @ 22:11:33
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0