Tröttt

Hej, kom hem för ett tag sen har hunnit käka lite middag och så!
Är vääääldigt trött, efterskolan så for jag till stan och träffade lite kompisar och sen fikade jag med farmor och min storasyster cassandra (som tog körketet idag GRATTIIIS) och hennes pojkvän eric.

Sen bar det av hem och nu sitter jag här och ska snart ta och byta om för att gå ut till stallet, miras skor är alldelens för lösa gör att det ska gå att rida med dom, men som tur är så kommer hovslagaren imorgon!

Igår så red amanda tea och det gick bra för verkade det som. hon var lite stel i vänster sida och dom hade lyckats lösa det hyffsat.

Idag tänkte jag rida tea och rida igenom henne ordentligt, blir nog att rida till ängen och se till att lösgöra henne ordentligt!

vill ni veta en hemlis, mamma och peder har varit och tittat på en ny b-korts lastbil :D så vi får se vad det blir av me det ;)

Ha en skön kväll och ikväll så vankas det dh på tv, missa inte det!!

Puss och kram, seeeeeeeeeeya!//
J.D

¨
Älskliiiing

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

söt bild :)

2009-05-13 @ 16:01:34
URL: http://missekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0