Släpp på bete och duktig tea!

Hej på er, vilken daag det blev!
Först ner till stan och kolla gymnasie, rätt så tråkigt, men det var gott fika!! :)
Sen gick jag till stan och träffade mina bästa systrar, vi satt på rost ett tag och sen kom pappa förbi en sväng, vilket väder det var idag, riktigt skönt!

Sen skjutsade cassandra hem mig och vi åt middag och sen dess har vi varit i stallet.

For först ut med tea, hoppade lite på banan inga många språng utan bara att få in känslan och OJ så fin hon var, helt klockren!
Känns riktigt bra nu inför helgen, fått in käsnlan och förtroendet!

Mira red jag en snabbis på ängen, fick rida där eftersom hon tappat en sko IGEN!
men imorgon kommer hovslagaren och fixar till det innan tävlingen!

Imorgon blir det riktigt spännande att se hur mira sköter sig ute, första ute tävlingen med henne, spännande spännande!

Åh ni skulle ha sett, världens gladaste hästar, mira och bella fick smaka lite på betes hagen idag det har ju inte växt till sig så mycket, men dom tyckte det var såååååå kul! tog massa fina bilder!

VET NI VAD JAG HAR MISSAT? min bloggs ettårs dag, den var för fyra dagar sen!!! så dålig jag är.
Men jag tänkte såhär, att i början av juni så fick jag min första kommentar och eftersom den här bloggen är riktad till mina läsare så tänkte jag fira min första kommentar. Men ni måste faktiskt bli bättre på att kommenter tycker jag! är jag inte värd det? haha

Nä nu ska jag sova, stor dag imorgon! puss och kram, seeeeya!//
J.D
















Usch gillar inte alls hur jag rider mot det här hindret, men tea är fin så titta på henne!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

väldigt vacker häst!

2009-05-16 @ 08:20:39
URL: http://missekstedt.blogg.se/
Postat av: Maja

känner dig inte över huvud taget man jag gillar din blogg väldigt mkt! :)



tråkigt att du ska sälja tea också, jag hade aldrig klarat det... man måste verkligen ha ett skarpt "band" mellan häst och ryttare för att komma upp till msv a!

2009-05-16 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0