Samantha!

Så då var provridningen gjord och jag är väll lite smått kär haha :D
Hon var helt underbar med andra ord, liksom så fort man fick upp trycket i henne var det bara att räta på sig och styra.
Det var lite ovant för min del, men samtidigt rätt skönt!
Mamma filmade en del, men visste inte hur man ställde in skärpan på kameran så det blev väll lite suddigt ibland.

Fick en förfrågan om jag inte kan skriva lite om samantha, och ja det är klart, själv vet jag inte hel mycke om henne.
Men hon står i alla fall en bit utanför umeå, är född 1992 och har gått 1.30 1.40 med vinster och 145 felfritt.

Riktigt kul var hon att provrida så nu ska ni få lite filmer för sen måste jag ut till stallet och packa och rida inför i helgen(mira ska tävla  i vännäs)

Idag tog vi bort en av våra stallkatter, rocky heter han, han var gammal och njurarna hade börjat strejka så vi tog han till veterinären och där fick han somna in. Själv har jag inte så jättestarka känslor för våra stallkatter, men det kändes skönt för han har inte mått så bra de senaste året!

Ha det bra! hörs senare ikväll puss och kram, seeeeeya!//
J.D








Sista filmen hoppade vi en bana på 120, 130! :)

Kommentarer
Postat av: louise, skåne ;)

Gud vilken snygging! Riktigt fin häst. är du sugen på att köpa? <3

2009-05-22 @ 15:34:28
Postat av: Rebecca

Superfina tillsammans lillstrumpa!!

2009-05-22 @ 20:27:14
URL: http://bereccas.blogg.se/
Postat av: :)

Jätte fin häst! Lite väl gammal för min smak men :) Det kanske är en läromästare du är ute efter?

2009-05-23 @ 00:21:13
Postat av: Petter

Som en bil av kött!

2009-05-27 @ 02:00:50
URL: http://icowboy.blogg.se/
Postat av: maria<33

du eeeeeeeeee för jävla bra jag älskar bara dig<333

2009-05-29 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0